На основі данних модулів стало цікавим, як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання літератури та навчання учнів. На основі цих знань я можу з
Особливість модуля 6 полягала в тому, щоб використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва і для покращення власного викладання та навчання учнів.Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів на уроці літер
Особливість модуля 6 полягала в тому, щоб використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва і для покращення власного викладання та навчання учнів.Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- Блоги (Персональні щоденники; анотовані тематичні списки джерел для досліджень; хронологічні записи спостережень; )
- Вікі (Створення групових спільних веб-статей; )
- Веб - сайти для спільного розміщення та редагування документів (Спільне написання творів та статей)
- Сайти списків гіперпосилань та спільних закладок
атури. У 7 модулі, ми помінялись ролями вчитель - учень. Стали главними виконавцями, а саме учнями, і почали створювати роботу.
Для свого дослідження, як приклад учнівської роботи, я обрала буклет. В ньому були визначені результати роботи групи художників - дизайнерів.
На мою думку виконання такої роботи допомагає учням відповідальніше відноситись до поставленого дослідження, так як вони вже відповідальні за результат спільної роботи.
Для свого дослідження, як приклад учнівської роботи, я обрала буклет. В ньому були визначені результати роботи групи художників - дизайнерів.
На мою думку виконання такої роботи допомагає учням відповідальніше відноситись до поставленого дослідження, так як вони вже відповідальні за результат спільної роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий