четверг, 4 апреля 2013 г.

Модуль 8, 9.

 Модуль 8 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Учні повинні не лише виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчатися ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію. Формування самоспрямованості у навчанні – навичка 21 століття, яка є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі. Навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно від вчителя та інших дорослих, розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.
Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
 Модуль 9 допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- учні ще не вміють правильно оцінювати свою роботу, а тому навички само- та взаємооцінки, здобуті в результаті виконання проекту, є досить важливими;
- постійне оцінювання на всіх етапах роботи над проектом стимулюватиме учнів до самовдосконалення та більш продуктивної участі в проекті;
- учні зможуть порівняти власну самооцінку з оцінкою однокласників та вчителя, що дасть змогу реально оцінити свою участь в проекті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий